ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Συν-οδηγός Ασφαλείας: οδηγός ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς

Κατηγορίες: Βιβλία - Περιοδικά
Εικόνα Άρθρου

Οδηγός ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς

Οδηγός ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς

του Ιαβέρη (Τάσος Μαρκουϊζος)

Περιεχόμενα

Εθνικό θέμα
Ιαβέρης

Μέρος 1ο
Εθνική τραγωδία
Νόμοι της φύσης
Στατιστική δυστυχημάτων
Ταχύτητα
Φρενάρισμα
Ασφάλεια
Κράνος
Ποτό και οδήγηση
Θέση οδήγησης
Ελαστικά
ABS
Επάρκεια (σε ζωές)

Μέρος 2ο
Θέση οδήγησης
Ζώνη ασφαλείας
Θεωρία και διάλογος
Η τελευταία εικόνα της ζωής σας
Ασφαλής οδήγηση
Αγώνες αυτοκινήτου
Δείξε μου το αυτοκίνητό σου
Θέση οδήγησης
Παιδιά στο αυτοκίνητο
Κυκλοφορία στην πόλη
Αυτο-κινητή τηλεφωνία
0-100 ή 100-0;
Ραντεβού το Φθινόπορο
Ενέδρες τροχαίας
Αθάνατοι
Οδηγός σε ξύλινο μονοθέσιο
Τι φταίει;
Τεχνική σωστής οδήγησης
Ρυμούλκηση με ασφάλεια
Τεχνική εκτός δρόμου 4x4
Ενεργητική ασφάλεια
Παθητική ασφάλεια

Εθνική τραγωδία

ΠΡΩΤΗ! (1η) Αιτία ΘΑΝΑΤΟΥ στις ηλικίες 18-44 ετών τα τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα.

Από το 1965-2000 σε 35 δηλαδή χρόνια έχουμε στην Ελλάδα περισσότερους οπό 75.000 νεκρούς και πιό πολλούς από 1.200.000 τραυματίες ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΩΝ!

Σήμερα με: 10 νεκρούς, 30 παραπληγικούς & 120 τραυματίες ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ: (σαν να βυθίζεται ένα ferry boat ή να πέφτει ένα μικρό αεροπλάνο της αεροπλοΐας σε κατοικημένη περιοχή κάθε 24ωρο) καταφέραμε να κάνουμε ρεκόρ στην αύξηση θυμάτων από τα «τροχαία» και να μείνουμε μακράν μόνοι στην μακάβρια κορυφή του πόντιουμ του θανάτου και των τραυματισμών.

Στατιστική ατυχημάτων

Πού και με ποιες ταχύτητες συμβαίνουν τα περισσότερα σοβαρά τροχαία δυστυχήματα;

  • Το 82% με Λιγότερο από 60 km/h και σε απόσταση μικρότερη από 40 km/h από το σπίτι μας. Δηλαδή στις πόλεις.
  • Το 8% στην Εθνική οδό με μεγάλη ταχύτητα.
  • Το 10% στους Επαρχιακούς δρόμους.

    Πόρισμα της Διακομματικής Επιτροπής της Βουλής. ΚΕΠΠΑ (Παν/μιο Αθηνών) καθώς και Πανευρωπαϊκή και Παγκόσμια «στατιστική».

    Με αυτή βέβαια τη λογική τα Crash-Test των αυτοκινήτων γίνονται με 56-60 km/h.

    Γιατί τώρα τραυματίζονται σοβαρά και σκοτώνονται σε ατυχήματα σε κατοικημένες περιοχές και οι επιβάτες (οδηγοί, συνοδηγοί, όλοι!) των αυτοκινήτων;

    Φυσικά επειδή ΔΕΝ φοράνε (όλοι!) ΖΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ! Βλέπουμε δυστυχώς ότι στις πόλεις μόνο το 15% (το πολύ) των οδηγών και «συνοδηγών» φοράει Ζώνη και το 0% των «πίσω» επιβατών.

    Στα ΤΑΞΙ βέβαια το ποσοστό των επιβατών που φοράει ζώνες συμπεριλαμβανομένων και των οδηγών παραμένει στο 0%.

    Στο 0% ακόμη παραμένει και το ποσοστό των πληρωμάτων των περιπολικών της Τροχαίας (άριστα πρότυπα!).




  • -